Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6
Havrdová, Lenka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6 Cíl: Cílem práce je porovnání dvou dámských fitness klubů, které se nachází v Praze 6. Jedná se o Contours Břevnov a Expresku Řepy. Na základě získaných dat fitness centra mezi sebou porovnat a určit, které z fitness center je pro potenciální zákaznice lákavější a navrhnout opatření, která by mohla zvýšit spokojenost nově příchozích zákaznic. Metody: Výzkum je prováděn kvalitativním šetřením na vzorku 8 respondentek, která si obě fitness centra vyzkoušela. Použitou technikou výzkumu je polostrukturovaný rozhovor s respondentkami. Výsledky: Z výsledků provedeného šetření vyplývá, že respondentky jsou víceméně spokojené se službami obou fitness center. Nedá se jasně určit, které z nich je lepší. K oběma fitness centrům měly respondentky určité výhrady. Ty jsem analyzovala a v závěru doporučila fitness centrům, na co se mají zaměřit, aby zlepšily svoje služby. Klíčová slova: služby, sportovní služby, marketingový mix, franchising

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.